De ce iese bine Black Friday la eMag?

In urma comunicatului de presa transmis de eMag pe 13 Noiembrie, aflam in mare infrastructura pusa la bataie de eMag si eforturile depuse pentru a organiza, pe 21 Noiembrie, ceea ce se doreste a fi cel mai mare Black Friday de pana acum.

Black Friday eMag

Si probabil va fi, pentru ca marele retailer are o vasta experienta fiind magazinul care in anul 2011 a introdus pe piata romaneasca acest concept, obtinand si in anii trecuti rezultate remarcabile si surclasand clar concurenta.

In acest an pregatirile pentru Black Friday au inceput inca din urma cu 6 luni si a fost alocata pentru eveniment o logistica impresionanta, peste 240 de oameni lucrand permanent pentru a livta cele 450.000 de produse oferite la promotie cu discount de pana la 75%, in cea mai diversificata gama din istoria eMAG: tablete, televizoare, telefoane mobile, laptopuri, foto, electrocasnice si climatizare, produse de ingrijire personala si cosmetice, carti, jucarii, produse pentru casa si gradina, auto, articole sportive.

Pentru expedierea comenzilor au fost incheiate parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD si TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel incat livrarile sa se incheie in maxim 6 zile.

Dintre investitiile facute de eMag pentru pregatirea acestui eveniment, au atras atentia cele 5 milioane de lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online. Este de inteles daca ne gandim la fluxul mare de vizitatori care este asteptat, retailerul estimand pentru Black Friday 2014 un număr de 4,5 milioane de vizite pe site.

Recomandarea eMag este aceea de a va asigura ca aveti un cont creat in magazin si ca sunteti autentificat in acel cont (click pentru autentificare), pentru a nu mai pierde timpul si a finaliza cat mai repede comanda, promotiile fiind trecatoare si stocurile limitate.

Lasa un comentariu

Adresa E-mail folosita nu va fi publicata.


*


Te rog copiaza acest cod MIdwk6 cu copy-paste in casuta de jos: