Telekom România nu mai da internet decat cu ocaua cea mare

Ultima actualizare: luni, 3 decembrie 2018

Fara doar si poate acest articol este un pamflet.

Scriu acest articol la nervi, de-a dreptul frustrat de modul in care un operator cu traditie in România a ajuns sa trateze clientii.
O sa va spun o poveste in care este vorba despre un nebun (adica eu) si de Telekom România, unul din cei mai mari furnizori de servicii de telefonie, internet si televiziune, primul neintelegand ca al doilea nu vrea sa-i vanda… Nu o sa ma leg de trecut si fac specificarea inca de la inceput ca nu critic nicidecum calitatea serviciilor oferite de marele oprator ci doar atitudinea fata de client. Romaneasca ar spune unii, prea „romaneasca” spun eu…

Am folosit acele ghilimele pentru ca lipsa de respect a devenit din pacate o trasatura foarte romaneasca. Romanul este deja obisnuit sa fie tratat fara respect, sa fie luat peste picior, desconsiderat sau chiar batjocorit. Intr-o societate in schimbare a trebuit sa ne adaptam si sa devenim imuni la repetatele abuzuri la care, individual sau ca popor am fost supusi iar daca am indraznit sa ridicam glasul tot noi am avut de suferit.

Incepand de luni, 26 Noiembrie 2018, Telekom Romania nu mai ofera alte servicii de internet decat serviciul Internet L cu „viteza maximă de transfer a datelor de 1000 Mbps pentru descărcare și de 500 Mbps pentru încărcare (FTTH) „. O fi de Centenar? Lucrurile nu sunt noi ci este o continuare a unei strategii dupa ce in urma cu ceva timp operatorul a scos din oferta serviciile intermediare oferind pana luna aceasta doar vitezele de 100Mbps si 1000Mbps.

Am aflat cu stupoare de acest fapt dupa ce am apelat la un agent de vanzari Telekom pentru a contracta un serviciu de internet M care pe site-ul oficial este inca disponibil: https://www.telekom.ro/category/net/cat9790490/

Pentru ca se va schimba intre timp pun mai jos o imagine:

Oferta internet Telekom Romania 29.11.2018

Gandindu-ma ca agentul de vanzari poate nu este foarte bine informat sau poate in propriul interes vrea sa vanda un serviciu mai scump, am sunat astazi la 021.9890 unde mi se promite ca ma ajuta sa aleg oferta potrivita. Pe bune?

Te ajutam sa alegi oferta potrivita

Te ajutam sa alegi oferta potrivita

Apelul a decurs bine, dupa cum se poate vedea in imaginea de mai jos:

Asteptare apel Telekom

Asteptare apel Telekom

Din pacate, dupa vreo 40 de minute de asteptare operatorul cu care am vorbit a confirmat cuvant cu cuvant tot ceea ce agentul de vanzari imi spusese, a intarit spunand ca nu ma poate ajuta cu nimic si fara cel mai mic regret mi-a spus „la revedere”.

Desi internetul L de la Telekom are un pret foarte bun eu consider ca acest pas este o dovada re lipsa de respect fata de client, luindu-i-se acestuia dreptul de a alege. Domnilor, daca mie imi trebuie mai putin?
Si ca sa vorbesc pe limba lor, este ca si cum domnul Andreas Elsner (Director Executiv Marketing Rezidenţial şi Vânzări Naţionale România) s-ar duce restaurant sa manance o friptura de porc si …

-Ma serveste si pe mine cineva? Astept de peste 40 de minute!

-Vine baiatu’… ce doriti?

-As vrea si eu o friptura de porc cu garnitura…

-Ne pare rau, cu garnitura se rezolva dar ca friptura nu va putem oferi decat tot porcul.

-Cum?!?!?! Pai domnule, eu nu vreau decat sa mananc o friptura. Ce sa fac cu…

-Nu va impacientati, vi-l dam foarte ieftin: cat doua fripturi… Asa oferta e de nerefuzat!

-Domnule, nu intelegi ca eu nu vreau decat o friptura?

-Ne pare rau, asta este politica restaurantului, luati tot porcul sau plecati acasa!

-O friptura de vita… se poate?

-Da, cu mare placere, toata vaca!

-De pui?

-Ati facut o alegere excelenta: servim pachete de 10 la un pret imbatabil!…

Ce ati face domnule Andreas Elsner? Ba chiar sa va mai si apostrofeze „Daca n-aveti bani stati domnule acasa, nu veniti pe aici sa ne pierdem timpul cu voi” sau doar sa spuna ironic „Daca nici asta nu-ti convine…”.

Presupun ca aceasta strategie este rodul unei munci asidue cu multe nopti nedormite iar probabil pe femeia de serviciu care a avut ideea ati premiat-o. Ce sa spun mai mult?

Nu stiu de unde a imprumutat divizia de marketing acesta strategie si nu ma intereseaza faptul ca este impotriva propriilor interese dar ma intereseaza ca mie, in calitatea de client, nu imi ofera ceea ce imi trebuie ci incerca sa imi bage pe gat mult mai mult, chiar daca la un pret „doar putin mai mare”. Eu interpretez asta ca lipsa de respect!

Pai si de ce ar fi asta o treaba romanesca? Sa va spun de ce: pentru ca nu e nemteasca!

Domnule  Andreas Elsner, ce ziceti, se poate o fripturica? Da, stiu, daca nu-mi convine sa ma duc la alt restaurant… Mai ca m-as duce, dar eu am deja un abonament la acesta. Ce facem atunci?

Lasa un comentariu

Adresa E-mail folosita nu va fi publicata.


*


Te rog copiaza acest cod cMO8u8 cu copy-paste in casuta de jos: